#2016-09-26 02:00:36 

Lasandra

Użytkownik

Posty: 90

Skąd: Racławice

Wiek: 27

Zatrudniłam w swojej karierze mnóstwo osób. Kilka miesięcy temu utworzyłam nowy dział obsługi klienta, w którym zaczęły pracować osoby o odpowiednim potencjale. Nigdy się nie myle przy doborze kadry, a tutaj są jakieś problemy. Chyba po prostu tych ludzi dopadła rutyna. Chce jak najszybciej to zmienić, bo wiem, jak wiele Ci ludzie mogą dać mojej firmie.
#2016-09-26 03:11:32 

Maciejka

Użytkownik

Posty: 66

Skąd: Inowrocław

Wiek: 24

Z rutyną spotkasz się praktycznie wszędzie, więc jest to nieuniknione. Są oczywiscie jednostki, które stawiają sobie ambitne cele, ale od niektórych trzeba to dodatkowo wyciągnąć. W tym kierunku powinnaś pójść. Znajdź po prostu jakieś dobre szkolenie i zacznij wyciągać od ludzi to co najlepsze.
#2016-09-26 04:17:12 

Lasandra

Użytkownik

Posty: 90

Skąd: Racławice

Wiek: 27

No właśnie mam pewność, że jeszcze nie do końca moi prcownicy odkryli karty, albo coś ich blokuje. Myślę, że po takim szkoleniu uda się ich otworzyć :)))
#2016-09-26 06:09:34 

jacekwielgus

Użytkownik

Posty: 78

Skąd: Piła

Wiek: 22

W takim razie potrzebne Ci są szkolenia z komunikacji Poznań ma świetną ofertę pod tym względem i zachęcam do skorzystania.
#2016-09-26 07:36:01 

Tomasz_Olech

Użytkownik

Posty: 79

Skąd: Polska

Wiek: 25

Zapomniałeś też dodać, że nie tylko świetna to jest oferta, ale też stosunkowo tania. Jak zobaczyć kto tutaj szkolei, to faktycznie warto poświęcić jej chwilę uwagi.
#2016-09-26 09:38:39 

freeman35

Użytkownik

Posty: 118

Skąd: Olsztyn

Wiek: 35

W Poznaniu zawsze mieli bardzo dobre ceny. A coaching Poznań ma faktycznie bardzo dobry pod względem cenowym. Dlatego ja akurat z tego ośrodka korzystam najczęściej, bo naprawdę warto.
DODAJ ODPOWIEDŹ
Copyright 2015